Oferta
Szanowni Państwo
Firma nTeam powstała w grudniu 2005 roku. Głównym obszarem działalności nTeam jest budowa systemów prezentacji ofert dla biur nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz specjalizacji w tej wąskiej dziedzinie posiadamy w ofercie najlepszy na polskim rynku system prezentacji ofert nieruchomości w sieci Internet. Realizacja projektów w oparciu o gotowe moduły pozwala nam na zaoferowanie tak rozbudowanego narzędzia w konkurencyjnej cenie.
Funkcjonalność systemu nTeam CMS jest wciąż rozwijana w oparciu o wymagania klientów oraz badania własne. W ramach oferty proponujemy Państwu kompleksową obsługę. Od wsparcia merytorycznego (usługa konsultingowa związana z tworzeniem intuicyjnej oraz skutecznej strony internetowej) przez przygotowania grafiki, konfigurację serwera oraz poczty aż po pełne wdrożenie serwisu oraz szkolenie z zakresu jego użytkowania.
Wychodząc naprzeciw klientom z mniejszym budżetem lub ograniczonym czasem na realizację projektu przygotowaliśmy ofertę serwisów tworzonych w oparciu o szablony. Serwisy te nie odbiegają swoją jakością oraz zakresem funkcjonalnym od wdrożeń indywidualnych jednak dzięki ograniczeniu czasu potrzebnego na implementację oraz minimalizacji kosztów przygotowania grafiki ich cena jest znacznie niższa.
Podobnie jak w przypadku wdrożeń indywidualnych, w każdej chwili istnieje możliwość rozbudowania serwisu przygotowanego na podstawie szablonu o kolejne moduły. Mogą to być zarówno standardowe moduły rozszerzające szablon jak i moduły utworzone specjalnie dla klienta, według indywidualnych wymagań.
W ramach swojej działalności wykonaliśmy już prawie 100 stron dla biur nieruchomości. Jeżeli dopiero zakładasz biuro nieruchomości wyjaśnimy Ci jak działają systemy wymiany ofert, jaki program do obsługi biura wybrać, jak zorganizować biuro od strony informatycznej
Komu zlecić stworzenie strony internetowej biura nieruchomości - decyzja na wagę sukcesu
W trakcie 6ciu lat od kiedy zajmujemy się tworzeniem stron internetowych dla biur nieruchomości często spotkaliśmy się z projektami gdzie klient ze zrezygnowaniem pokazywał nam kilka mniej lub bardziej działających podstron wykonanych kosztem wielu miesięcy pracy i coraz mniej przyjemnych kontaktów z firmą, która to miała zrobić „stronę internetową”. Dlaczego tak trudno stworzyć stronę biura? Po pierwsze należy zdać sobie sprawę z faktu że nie jest to tylko strona internetowa. Jest to już złożony system informatyczny. Podobnie jak nie każdy fachowiec da radę zbudować od podstaw dom tak i nie każdy webmaster poradzi sobie z tak złożonym projektem. Wybierając firmę warto więc zwrócić uwagę na kilka podstawowych kwestii:
- Czy firma zna biznes. To kluczowa sprawa. Jeżeli firma nie zna tematu nieruchomości to będzie musiała się go nauczyć. Za tą naukę zapłacisz Ty.
- Czy firma posiada już jakieś wdrożenie strony biura nieruchomości. Tworzenie od początku znacząco różni się od kolejnego wdrożenia gotowego systemu. Wyobraź sobie swoją pierwszą umowę pośrednictwa. Przecieranie ścieżek w urzędach, przygotowywanie wzorów umów … co więcej… przygotowanie całej identyfikacji wizualnej (wizytówek, logotypu). Za drugim razem już jest łatwiej… a za 10 tym unikasz błędów popełnionych wcześniej. Wbrew pozorom informatyka to nie czary. Rządzą tu te same prawa. 10 te wdrożenie systemu = 10 x mniej błędów.
- Czy tworzyła już rozwiązania dedykowane pod konkretne oprogramowanie. Integracja systemu np.: z programem eBiuro to spora praca. Jeżeli jest robiona po raz pierwszy to Ty zapłacisz wszystkie koszty związane z wykrywaniem coraz to nowych wyjątków i błędów.
- Czy firma specjalizuje się w rozwiązaniach dla biur nieruchomości. Jedynie specjalizując się w jakimś temacie masz czas go zgłębić. Osoba rozpoczynająca przygodę z informatyką w nieruchomościach często nawet nie zdaje sobie sprawy z bogactwa różnych rozwiązań. Korzystając z wiedzy doświadczonej firmy zyskasz podwójnie. Zyskujesz nie tylko pewnego partnera ale i doradcę, który otworzy Ci oczy na wiele kwestii.
- Czy firma nie zniknie za rok. Otóż to. Nawet najlepsza strona nie będzie działała sama w nieskończoność. Mało która firma przejmie stronę po kimś. W szczególności dobre firmy nie będą zainteresowane poprawianiem czyichś błędów mając dużo zleceń na wdrożenia we własnych narzędziach. Nawet jeżeli masz super stronę, ale nie ma kto się nią zaopiekować to prawdopodobnie czeka Cię jej zmiana.
Zastanów się więc zanim podejmiesz decyzję